1724/ Polowanie na krajobrazy...

Ona, 
pamiętając, że prawdziwe cuda i zaskoczenia natury nic nie kosztują,
gromadzi w sercu swój zachwyt nad jej cudami, które na co dzień umykają jej wzrokowi.
W  sercu, z nagromadzonych zachwytów, zaczyna się dla niej kraina wolności.
Tutaj rozsmakowuje się we wszystkim, co ją otacza; dźwiękami, słowami i ciszą.
Przez niemal całe swoje życie podziwiała naturę,
ale dopiero teraz z uwielbieniem wznosi ręce i oczy ku Niebu...
Uczy się pokory od jutrzenki emanującej swoje piękno;
 nawet gdy nikt na nią nie patrzy.
Uczy się pokory od szczytów gór; 
otoczone zewsząd światłem, a żyją zatopione w owej, pokornej ciszy.
Dopiero teraz uczy się od całego stworzenia jak pojąć Stwórcę...
Staje się uważna na wszystko co ją otacza...
Chłonie owo piękno natury, by starczyło jej go na długo...
Natura jest jak dzieło malarza; 
im dłużej się w nie wpatruje, tym lepiej rozumie jej niepowtarzalność...


W jednym z poprzednich postów udostępniłam zdjęcia przydomowej roślinności, 
pytając się o znajomość jednej z nich.
Dziś już wiem, że jest to wiśnia kolumnowa "Amanogawa"
na którą to wskazały komentarze pod tamtym postem. 
Nie byłabym sobą, gdybym nie zanurkowała w internet,
by zaczerpnąć więcej wiadomości o niej jak i 3 poniższe zdjęcia;) 

 Nieprzypadkowy jest mój dzisiejszy post;
przed moim blokiem, a właściwie oknami, wylądowała zakochana para. ;)
Wylądowała na pasie zieleni między blokami, który to służy pieskom na spacery. 
Byłam wielce zdziwiona przybyszami, ale natura bywa zaskakująca.
Niech zdjęcia same za siebie opowiedzą o uroczych przybyszach ;)
Poczułam też dumę z tego, że jestem człowiekiem, 
bowiem przypadkowi spacerowicze natychmiast przywoływali swe czworonogi 
i wycofywali się, dając spokój zakochanej parze :)


Ktoś nawet rzucił przez okno okruchy chleba dla kaczek, 
ale szybsze mewy, niemal wszystko im przechwyciły...

Po drodze i jeden z moich storczyków się załapał na zdjęcie ;)
Oj będzie gęsto ;) <3 

I tak śledząc przemiłą parkę, pomyślałam, że skoro tak bardzo już się oddaliły, 
że na zdjęciach niemal ich nie widać, nakręcę filmik; tak powstały nawet dwa ;)

Bądźmy zatem uważni na otaczające piękno natury
Wasza Jadwiga <3 

Popularne posty

1748/ Kocia ciekawość...

1741/ Potrzebowała zmian...

1745/ Moje poczynania i podaj dalej...